Somhegyi Terézia

Születési év: 1994. 09. 26.

Sziasztok! :)
Somhegyi Terézia vagyok, a Mozgásképp Társulat PR asszisztense, kulturális kapcsa a külvilág, elsősorban a média felé. S bár feladatom elég távol tűnőnek látszik a tánctól, valójában én magam is régóta táncolok (eddig az évig előadó szerepet is töltöttem be a társulatban), így plusz rálátással tudom teljesíteni jelenlegi feladatomat.

Sajnos az ez évi egyéb elfoglaltságaim miatt (most állok az előtt a bizonyos "jövőt döntő" érettségi előtt) nem tudtam felvállalni a társulat szigorú és helyesen megkövetelt menetrendjét, próbáit, így inkább áttértem a kulturális kapcsolatok építésére, amit időben és formailag is magamhoz tudok viszonyítani.

Egész életemben fontos szerepe volt a táncnak, és biztos vagyok benne, hogy egy örökké így is fog maradni:), és bár sajnálom, hogy nem tudok részt venni az előadói szerepekben, biztos vagyok benne, hogy kulturális menedzserként nagy segítségére lehetek a társulatnak.


Továbbtanulási elképzeléseim:
nemzetközi kapcsolatok, majd bölcsész karon magyar vagy filozófia tanulmányok, újságírói orientáció.